اطلاعیه

اگر رویدادی وجود دارد که می‌خواهید بقیه هم از آن با خبر شوند، اطلاعات رویداد را (عکس و توضیحات مناسب)
به ایمیل info[at]ebultan.com ارسال نمایید تا به صورت رایگان و با نام خودتان در بولتن درج گردد.

جشنواره هارویداد منتخبهمایش و نشستهاگزارش

جشنواره ایده تا کسب‌وکار

جشنواره ایده تا کسب و کار
جشنواره ایده تا کسب و کار

جشنواره ایده تا کسب‌وکار با هدف تجاری سازی محصولات و ایده هایی که قابلیت توسعه و توان تولید محصولات فناورانه را دارند در تاریخ ۲۰ الی ۲۳ آبان ماه برگزار خواهد شد. این جشنواره همزمان با نمایشگاه فناوری نو و پیشرفته ربع رشیدی در محل نمایشگاه بین المللی و با همکاری Tabriz.io برگزار خواهد شد.

در این جشنواره ایده‌هایی که قبلا ثبت نام شده اند در طول نمایشگاه به نمایش در می آیند و علاوه بر آن برنامه‌های ویژه‌ای برای ایده‌ها تدارک دیده شده است. در طول چهار روز نمایشگاه بهترین فرصت برای ایده‌هاست تا مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک کسب‌وکار را بیاموزند.

از میان ۱۰۰ ایده حاضر در نمایشگاه، ۲۰ ایده فرصت حضور در رقابتی نفس‌گیر را خواهند داشت. هر ایده فرصت ارائه‌ای ۶ دقیقه‌ای از جرئیات طرح خود و ۶ دقیقه پاسخ به داوران را خواهد داشت.جایزه نفر اول تا سوم به ترتیب ۳ سکه‌بهار آزادی، ۲ سبکه بهار آزادی، ۱ سکه بهار آزادی و در نهایت ۱ سکه بهار آزادی برای ایده منتخب شرکت‌کنندگان است.

جشنواره ایده تا کسب‌وکار برای چه افرادی طراحی شده است؟

کارآفرینان، دانشجویان و تمام کسانی که علاقه مند به حوزه فناوری های نو هستند می‌توانند مخاطب این جشنواره باشند. مخاطب اصلی این رویداد جوانان خوش‌فکری هستند که ایده‌های بزرگی در ذهن دارند و به دنبال فرصتی برای عملیاتی کردن ایده‌های خود هستند. طرحهای فناورانه ارائه شده توسط اشخاص حقیقی، حقوقی، دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی یا دانشگاهها برای معرفی توانمندیهای فناورانه، فناوریهای مختلف (برحسب شرایط شهرستان) هستند می توانند جزئی از این رویداد پرانرژی باشند.

افرادی که ایده های آنها در مراحل اولیه است  و محصول و خدماتشان هنوز تجاری نشده اند می توانند از این فرصت برای کسب تجربه و ارزیابی ایده خود از فرصت پیش‌آمده در این رویداد استفاده کنند.

در طول برگزاری این جشنواره کارگاه‌ها و آموزش هایی برای تیمسازی، طراحی مدل کسب و کار و ارزیابی ایده ها صورت خواهد گرفت تا صاحبان ایده ها برای پیشبرد ایده هایشان و ارائه نهایی آماده شوند. علاوه بر اینها فضای پرجنب و جوش و شرایطی ایده آل برای شبکه سازی و یافتن شرکای تجاری و افرادی که می توانند شما را در راه اندازی یک کسب و کار موفق راهنمایی کنند فراهم  می آید. تجربه شکست و موفقیت مربیان و حامیان و افراد با تجربه ای که در این جشنواره شما را همراهی خواهند کرد، مستندی عالی برای مسیر موفقیت کسب و کار شماست.

این جشنواره فرصت بی نظیری است برای افرادی که دوست دارند در جامعه ای حرفه ای و متخصص، ایده هایشان را ارزیابی کنند و تجربه ای بر کوله بار تجربه هایشان بیافزایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره ایده تا کسب‌وکار صفحه زیر را ببینید.

Tabriz.io/idea

جشنواره ایده تا کسب و کار
جشنواره ایده تا کسب و کار

پاسخ دهید

آیاز آذری
خواننده کلاسیک، مدیراجرایی، علاقه‌مند کسب‌وکارهای نو و موسس ebilit.com و ebultan.com