اطلاعیه

اگر رویدادی وجود دارد که می‌خواهید بقیه هم از آن با خبر شوند، اطلاعات رویداد را (عکس و توضیحات مناسب)
به ایمیل info[at]ebultan.com ارسال نمایید تا به صورت رایگان و با نام خودتان در بولتن درج گردد.

جشنواره ها

جشنواره ایده ها و فرصت ها

جشنواره ایده ها و فرصتها

جشنواره ایده ها و فرصت ها

مهلت ارسال ایده ها تا ۲۴ #دی۹۵/زمان برگزرای جشنواره ۱۲ تا ۱۵ #بهمن۹۵/«جشنواره ایده ها و فرصت ها» با هدف بهره مندی از ظرفیت های جوانان، ایده های آن ها و کارآفرینی اجتماعی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و جرایم مختلف از قبیل جرایم و حوادث رانندگی، اعتیاد، طلاق، سرقت و … طراحی و برای دومین سال متوالی برگزار می شود.

هدف طرح این است که به شناسایی و بهره برداری از ایده هایی کمک شود که دارای منافع اقتصادی و اجتماعی باشند؛ بنابراین قرار است تا در این جشنواره برای حل یک آسیب اجتماعی، محصول یا خدمتی با استفاده از فناوری های نوین و فضای مجازی (طراحی نرم افزار، اپلیکیشن و بازی) ارائه شود که برای آن تقاضا و بازاری در جامعه وجود داشته باشد و علاوه بر سود اجتماعی، سود و بهره مالی نیز به همراه داشته باشد.

طراح و کارفرمای این طرح معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران است که با نظارت دبیرخانه شورای ارتقاء آگاهی های عمومی، اطلاع رسانی و افکارسنجی و همکاری معاونت های اجتماعی و پیشگیری  از وقوع جرم  استان ها با مجری گری شرکت دانش بنیان آینده پژوهان ابر زندگی این جشنواره اجرا می شود.

همچنین در این جشنواره بخش ویژه ایده های دانش آموزی http://wikiwall.ir ایجاد شده است و دانش آموزان می توانند ایده های خود را در رابطه با موضوع طرح، به صورت روزنامه دیواری، در فضای مجازی قرار دهند و جوایزی را دریافت کنند.

این جشنواره در دو سطح منطقه ای و کشوری برگزار می شود. برای برگزاری در سطح منطقه ای، چهار استان آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، البرز و اصفهان به عنوان دبیرخانه های مناطق چهارگانه انتخاب شده اند. هریک از دبیرخانه ها مسئولیت جمع آوری ایده های تعدادی از استان های کشور را به عهده دارند که در زیر قابل مشاهده است:

ضمناً تلاش و رایزنی هایی صورت گرفته تا پس از برگزاری جشنواره و انتخاب طرح های برتر، ایده های منتخب در قالب های زیر مورد حمایت مادی و معنوی قرار گیرند:

  1. کمک به دریافت مجوز کسب و کار دیجیتال
  2. کمک به دریافت مجوز نشر دیجیتال
  3. کمک به انجام فرایند دانش بنیان شدن
  4. کمک به دریافت تسهیلات
  5. طرح هایی که در مرحله منطقه ای برتر شناخته می شوند امکان معرفی طرح انها به دستگاهها فراهم خواهد شد

امید است با اجرای این طرح و پیاده سازی ایده های برتر، میزان آسیب های اجتماعی تا حد قابل توجهی کاهش یابد و کل جامعه از آن منتفع شوند.

اطلاعات تکمیلی  و ثبت نام از 
http://www.shareidea.scpd.ir

با بولتن همراه باشید 

جشنواره ایده ها و فرصت ها
جشنواره ایده ها و فرصت ها

پاسخ دهید

شبنم
کارشناس الکترونیک-سردبیر و مدیر روابط عمومی بولتن فرهنگی هنری تبریز - کارشناس تولید محتوا***کوهنوردی ؛‌طبیعت گردی و سفر از بایدهای زندگی من هستند.