اطلاعیه

اگر رویدادی وجود دارد که می‌خواهید بقیه هم از آن با خبر شوند، اطلاعات رویداد را (عکس و توضیحات مناسب)
به ایمیل info[at]ebultan.com ارسال نمایید تا به صورت رایگان و با نام خودتان در بولتن درج گردد.

رویداد هانمایشگاه ها

دومین دوره‌ی اردیبهشت خلاق تبریز به مناسبت روز جهانی گرافیک در سال ۱۳۹۶

دومین دوره‌ی اردیبهشت خلاق تبریز

دومین دوره‌ی اردیبهشت خلاق تبریز به مناسبت روز جهانی گرافیک در سال ۱۳۹۶

از ۲۷ آوریل۱۹۶۳، همزمان با سالگرد تأسیس مجمع بین‌المللی طراحان جهان – ایکوگرادا ( ico-D )، این تاریخ به عنوان روز جهانی گرافیک انتخاب شده است. این روز فرصتی برای شناساندن دنیای طراحان و تاثیر تخصص این قشر بر زندگی عموم جامعه می‌باشد و هر ساله در سراسر جهان طراحان دور هم جمع می‌شوند و با ایده‌ای خلاق این روز و هفته را گرامی می‌دارند.

به همین مناسبت گروه گپ نیز برای گرامیداشت این روز بزرگ، همچون سال گذشته با رویکردی متفاوت دومین دوره‌ی اردیبهشت خلاق تبریز را برگزار خواهد نمود.

بنا به گزارش دبیرخانه‌ی اردیبهشت خلاق تبریز، از روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۶ دومین دوره‌ی نمایشگاه مطبوعات با عنوان ۲۸ هزار روز با تاریخ ایران وجهان در نگارخانه‌ی هنرمندان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با حضور جمعی از پیشکسوتان و فعالان روزنامه‌نگاری همزمان با روز جهانی مطبوعات آزاد افتتاح خواهد شد.

همچنین در هفته‌ی دوم از روز هفتم اردیبهشت ماه شاهد برپایی نمایشگاه بین‌المللی پوسترهای مکتب لهستان در این نگارخانه خواهیم بود. سخنران ویژه‌ی این نمایشگاه لادن رضایی، طراح و مدرس با سابقه‌ی دانشگاه خواهد بود.

در هفته سوم نیز از تاریخ چهاردهم اردیبهشت خلاق تبریز، نمایشگاه گروهی جشنواره‌ی بین‌المللی “ما همه مهاجر هستیم” مکزیک ۲۰۱۶ با حضور علاقه‌مندان و سخنرانی ایرج میرزاعلیخانی طراح پیشکسوت و مدرس دانشگاه گشایش خواهد یافت.

گروه گپ امیدوار است که اردیبهشت خلاق تبریز، آغازی لایق برای جامعه‌ی طراحی شهر تبریز باشد و سالی پُر از اتفاقات ماندگار را با یاری همراهان همیشگی خود رقم بزند.

بولتن رویدادهای فرهنگی هنری تبریز

بولتن در تلگرام :

https://t.me/joinchat/AAAAADvkifxU2imFEJ2IcQ

بولتن در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/ebultan

دومین دوره‌ی اردیبهشت خلاق تبریز

پاسخ دهید

شبنم
کارشناس الکترونیک-سردبیر و مدیر روابط عمومی بولتن فرهنگی هنری تبریز - کارشناس تولید محتوا***کوهنوردی ؛‌طبیعت گردی و سفر از بایدهای زندگی من هستند.