اطلاعیه

اگر رویدادی وجود دارد که می‌خواهید بقیه هم از آن با خبر شوند، اطلاعات رویداد را (عکس و توضیحات مناسب)
به ایمیل info[at]ebultan.com ارسال نمایید تا به صورت رایگان و با نام خودتان در بولتن درج گردد.

مجله فرهنگی هنریمصاحبه

مصاحبه با محمد محمد پور در ارتباط با جشنواره فیلم تبریز

مصاحبه با محمد محمد پور در ارتباط با جشنواره فیلم تبریز

مصاحبه با محمد محمد پور در ارتباط با جشنواره فیلم تبریز -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

جشنواره فیلم تبریز ظرفیت های سینمایی استان را به نمایش می گذارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: جشنواره فیلم تبریز علاوه بر نشان دادن ظرفیت های سینمایی استان باید فضایی برای ورود سینماگران داخلی و خارجی نیز باز کند.

به گزارش روابط عمومی نخستین جشنواره فیلم تبریز ، محمد محمدپور در جلسه مشترک با اعضای هیات اجرایی نخستین جشنواره فیلم تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: امیدوارم جشنواره فیلم تبریز با پویایی و بالندگی به راه خود را ادامه داده و و ابعاد خود را گسترش دهد.

محمدپور با بیان اینکه باید خوداتکایی را در این جشنواره تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: یکی از عمده اهداف برپایی جشنواره فیلم تبریز ، تربیت شخصیت های مطرح استانی در سایه این جشنواره است.

وی ادامه داد: نهادهای دیگر فرهنگی باید برای اجرای برنامه ها وارد کار شوند که این بار هم انجمن سینماگران آذربایجان شرقی برپایی جشنواره فیلم تبریز را آغاز کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه جشنواره فیلم تبریز را با تمامی محدودیت های منابع و اعتباری برگزار می کنیم، اظهار داشت: این جشنواره باید برای خود منابع تعریف کرده و روی پای خود بایستد چرا که جشنواره باید استمرار یابد و پنجاهمین سال برگزاری خود را برپا کند.

محمدپور افزود: جشنواره فیلم تبریز با توجه به جایگاه، هویت و سابقه تاریخی این شهر به مانند جشنواره های مختلف و معتبر دنیا مثل جشنواره کن، برگرفته از نام آن است.

وی ادامه داد: برپایی جشنواره فیلم تبریز نخستین تجربه برای ما به شمار می رود که در آن تکیه ما بر توانمندی و سابقه اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره است تا شاهد غنای هر چه بیشتر در برپایی آن باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اظهار امیدواری به اینکه روزی جشنواره فیلم تبریز برند اعتباری برای این شهر باشد، گفت: برپایی هر چه بهتر این جشنواره سبب می شود تا همه برای مشارکت در برگزاری آن احساس مسئولیت کنند و جرقه ای برای حضور بخش های مختلف در برپایی آن باشد.

محمدپور احیای جایگاه تاریخی تبریز، خلاقیت و نوآوری را از دیگر اهداف این جشنواره دانست و افزود: در این مسیر می توان با کشف استعدادهای درخشان زمینه ای برای ورود این افراد به کار حرفه ای فراهم کرد.

گزارش : روابط عمومی جشنواره فیلم تبریز
نشر از بولتن فرهنگی هنری تبریز

پاسخ دهید

شبنم
کارشناس الکترونیک-سردبیر و مدیر روابط عمومی بولتن فرهنگی هنری تبریز - کارشناس تولید محتوا***کوهنوردی ؛‌طبیعت گردی و سفر از بایدهای زندگی من هستند.