اطلاعیه

اگر رویدادی وجود دارد که می‌خواهید بقیه هم از آن با خبر شوند، اطلاعات رویداد را (عکس و توضیحات مناسب)
به ایمیل info[at]ebultan.com ارسال نمایید تا به صورت رایگان و با نام خودتان در بولتن درج گردد.

جشنواره ها

جشنواره هدایای صنایع دستی با موضوع تبریز ۲۰۱۸

جشنواره هدایای صنایع دستی با موضوع تبریز ۲۰۱۸

✅جشنواره هدایای صنایع دستی با موضوع تبریز ۲۰۱۸ برگزار می شود

🔻معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره هدایای صنایع دستی با موضوع تبریز ۲۰۱۸ خبر داد.

🔸به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی، فرشاد به آفرین صبح امروز ۲۰ آذر در جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره با اعلام این خبر افزود: انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ فرصت مناسبی است برای تبیین قابلیتهای فرهنگی، هنری، تاریخی و اجتماعی تبریز به گردشگران داخلی و خارجی و در این راستا طراحی و عرضه هدایای صنایع دستی به گردشگران توسط هنرمندان برای ایجاد خاطره های ماندگار از سفر به تبریز در قالب این طرح در دستور کار گرفته است.

🔸وی خاطر نشان کرد: در مسیر تحقق این هدف، معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به مناسبت رخداد تبریز ۲۰۱۸ در نظر دارد، جشنواره هدایای صنایع دستی را با موضوع تبریز ۲۰۱۸ برگزار نماید و از عموم هنرمندان و طراحان دعوت میکند تا با استفاده از خلاقیت، نوع آوری و ابداع در خلق آثار هنری ماندگار و تاثیر گذار در این جشنواره شرکت نمایند.

🔸به آفرین تشریح کرد: موارد شاخص در انتخاب هدایای صنایع دستی برگزیده در این طرح شامل آیتم های مختلفی از جمله قیمت منطقی و ابعاد حجمی مناسب، زیبایی، محتوای فرهنگی، تاریخی هنری، روش ساخت و ماندگاری مواد اولیه و استحکام است که می بایست مورد توجه طراحان و سازندگان اقلام مذکور نیز قرار گیرد.

🔹لازم به ذکر است علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت اداره کل میراث فرهنگی استان به آدرس www.eachto.ir و یا به کانال اطلاع رسانی روابط عمومی به آدرس @eachto مراجعه نمایند.

بولتن فرهنگی هنری تبریز

پاسخ دهید

شبنم
کارشناس الکترونیک-سردبیر و مدیر روابط عمومی بولتن فرهنگی هنری تبریز - کارشناس تولید محتوا***کوهنوردی ؛‌طبیعت گردی و سفر از بایدهای زندگی من هستند.