اطلاعیه

اگر رویدادی وجود دارد که می‌خواهید بقیه هم از آن با خبر شوند، اطلاعات رویداد را (عکس و توضیحات مناسب)
به ایمیل info[at]ebultan.com ارسال نمایید تا به صورت رایگان و با نام خودتان در بولتن درج گردد.

انتخاب سردبیرجشنواره هامجله فرهنگی هنری

طرح تندیس و بهترین پوستر فیلم نخستین جشنواره فیلم تبریز انتخاب شد

طرح تندیس و بهترین پوستر فیلم

طرح تندیس و بهترین پوستر فیلم نخستین جشنواره فیلم تبریز انتخاب شد

طرح تندیس و بهترین پوستر فیلم نخستین جشنواره فیلم تبریز انتخاب شد – از میان بیش از ۸۰ اثر ارسالی صورت گرفت:

طرح تندیس و بهترین پوستر فیلم نخستین جشنواره فیلم تبریز انتخاب شد

دبیر نخستین جشنواره فیلم تبریز از اتمام کار داوری و انتخاب آثار رسیده به بخش ویژه «پوستر فیلم» و «تندیس» این جشنواره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی نخستین جشنواره_فیلم_تبریز ، امیر مرتضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اهمیت طراحی و ساخت تندیس دائمی «جشنواره فیلم تبریز» ستاد برگزاری جشنواره به منظور بهره‌مندی از نظرات و طرح‌های افراد متخصص، با تجربه و خلاق در حوزه طراحی، گرافیک و نقاشی جهت طراحی تندیس “جشنواره فیلم تبریز” همزمان با آغاز بکار این جشنواره فراخوانی منتشر کرد.

مرتضوی افزود: بر اساس این فراخوان در مجموع ۴۰ اثر از هنرمندان استان آثار خود در بخش طراحی تندیس نخستین جشنواره فیلم تبریز به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که از این بین طرح برگزیده برای ساخت تندیس دائمی جشنواره فیلم تبریز انتخاب شود.

دبیر نخستین جشنواره فیلم تبریز با اشاره به شاخص و ویژگی‌های فنی در طراحی این تندیس ، خاطرنشان کرد: متمایز و شاخص بودن دو مفهوم “جشنواره فیلم” و ” تبریز ” در طراحی، رعایت اصول و مبانی هنرهای تجسمی، پرهیز از کپی برداری و منحصر بفرد بودن آثار ارسالی، داشتن دید مناسب از تمامی زوایا، دارای قابلیت لازم در حجم‌سازی به صورت دو بعدی و سه ‌بعدی برای ساخت تندیس از جمله نکات مهم در انتخاب اثر برتر در این بخش بود.

مرتضوی همچنین با اشاره به داوران بخش پوستر فیلم و تندیس جشنواره فیلم تبریز، یادآور شد: برای بخش پوستر فیلم های جشنواره نیز ۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که کار داوری این آثار توسط اساتید برجسته و نام آشنای این حیطه «حامد شهیر»، «یاشار مشیرفر» و «داریوش اللهیاری» انجام یافته است که کارنامه کاری آنها بدین ترتیب است:

حامد شهیر:
کارشناس ارشد گرافیک – مدرس دانشگاه در رشته های مجسمه سازی – تصویرسازی – طراحی و نقاشی . دارای مقام اول در رشته های مجسمه سازی و نقاشی و تصویرسازی طی سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۶ از جشنواره های تهران ، توکیو ، آمریکا ، اسپانیا و…

یاشار مشیرفر:
کارشناس ارشد گرافیک – برگزیده جشنواره های پوستر آلمان ۲۰۱۶، اسپانیا ۲۰۱۶ ، مبارزه به دخانیات تهران ۱۳۹۵، مقام اول پوستر حوزه های هنری ایران با موضوع رسانه و…

داریوش اللهیاری:
کارشناس ارشد گرافیک – داور بین المللی پوستر دو سالانه اکوادور در سال ۲۰۱۷ – مقام های اول تا سوم جشنواره های بین المللی پوستر از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۷ در آلمان ،چین، بولیوی، مکزیک،اکوادور و…مدرس پوستر.

گفتنی است طبق اطلاع روابط عمومی جشنواره فیلم تبریز اسامی برندگان این قسمت روز اختتامیه جشنواره اعلام خواهد شد.
نشر از بولتن فرهنگی هنری تبریز حامی رسانه ای جشنواره فیلم تبریز
@ebultan

پاسخ دهید

شبنم
کارشناس الکترونیک-سردبیر و مدیر روابط عمومی بولتن فرهنگی هنری تبریز - کارشناس تولید محتوا***کوهنوردی ؛‌طبیعت گردی و سفر از بایدهای زندگی من هستند.