اطلاعیه

اگر رویدادی وجود دارد که می‌خواهید بقیه هم از آن با خبر شوند، اطلاعات رویداد را (عکس و توضیحات مناسب)
به ایمیل info[at]ebultan.com ارسال نمایید تا به صورت رایگان و با نام خودتان در بولتن درج گردد.

انتخاب سردبیرجشنواره ها

اکران ۲۴ فیلم در جشنواره فیلم فجر استانی آذربایجان‌شرقی

جشنواره فیلم فجر
جشنواره فیلم فجر

محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ٢۴ عنوان فیلم از فیلمهای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از ١۴ تا ٢١ بهمن در سینماهای یاد شده به روی پرده می‌رود، گفت: هر فیلم در چهار سئانس به نمایش درمی‌آید و جدول زمان دقیق و مکان نمایش فیلم‌ها نیز اعلام خواهد شد.

وی افزود: این برنامه با هدف نشاط بخشی فرهنگی بین مردم به خصوص جوانان و تقویت جایگاه سینما و تشویق عموم به حضور در سینما برای بهره‌گیری از آخرین تولیدات سینمایی برگزار می‌شود.

محمدپور، با بیان اینکه جشنواره‌ی فیلم فجر برخاسته از آرمانهای انقلاب است، گفت: جشنواره فیلم فجر با توجه به پیشینه برگزاری اش می تواند زمینه ساز تولید فیلم هایی با محوریت سینمای ارزشی و اسلامی شود.

وی افزود: برگزاری همزمان این جشنواره در مراکز استانها و دسترسی مخاطبین سینما به آثار ارائه شده در این جشنواره، حرکت مناسبی در حوزه‌ی فرهنگ و هنر محسوب می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد:  حضور جمعی از هنرمندان در کنار هم و در کارگاه های نقد و بررسی فیلم های نمایش داده شده، موجب می شود تا هنرمندان جوان از فرصت ایجاد شده برای تقویت توانمندی های حوزه ی سینما، به نحو مناسب بهره گیرند.

وی افزود: جشنواره فیلم فجر برای دومین بار است که در استان برگزار می‌شود و موجی که این حرکت فرهنگی و هنری در جامعه و علی‌الخصوص در میان فیلمسازان و اصحاب سینما ایجاد می‌کند قابل تامل و توجه است و به تبع آن نمایش همزمان فیلمهای این رویداد سینمایی در ایجاد زمینه‌های انگیزشی برای هنرمندان و علاقمندان سینما موثر خواهد بود.

محمدپور تاکید کرد: این اداره کل با تلاش مضاعف و با برگزاری این جشنواره و همچنین جشنواره‌های دیگر با موضوعیت و محوریت دهه فجر دین خود را در برپایی هر چه باشکوهتر جشن های مردمی کشور ادا می‌کند.

براساس این گزارش، ٢۴ فیلم از  فیلمهای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از ١۴ لغایت ٢١ بهمن ماه جاری در سینما فلسطین و سینما ناجی تبریز اکران می شود.

پاسخ دهید

آیاز آذری
خواننده کلاسیک، مدیراجرایی، علاقه‌مند کسب‌وکارهای نو و موسس ebilit.com و ebultan.com