اطلاعیه

اگر رویدادی وجود دارد که می‌خواهید بقیه هم از آن با خبر شوند، اطلاعات رویداد را (عکس و توضیحات مناسب)
به ایمیل info[at]ebultan.com ارسال نمایید تا به صورت رایگان و با نام خودتان در بولتن درج گردد.

فراخوانمسابقات

فراخوان مسابقه نمای بومی، شهر جهانی

مسابقه نمای بومی، شهر جهانی

مسابقه نمای بومی، شهر جهانی

اولین مسابقه «نمای بومی، شهر جهانی»

محمد عزتی با اعلام این خبر گفت: نظر به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸،  شناسایی ظرفیت های ویژه تبریز و از جمله جاذبه های معماری آن،  معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز، تصمیم به برگزاری مسابقه ویژه ای با عنوان «نمای بومی، شهرجهانی» گرفته است.

 

وی در مورد اهداف برگزاری این مسابقه نیز، خاطرنشان کرد: شناسایی نماهای مطلوب و ایجاد الگو برای نماهای شهری، ارتقای دانش عمومی و سواد بصری سازندگان و طراحان در زمینه طراحی نما، شناساندن ارزش های معماری بومی و توجه به فرهنگ معماری ایرانی و اسلامی، ازجمله اهدافی است که برای این مسابقه در نظر گرفته شده است.

 

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز، در بخش دیگری از سخنان خود، به زمان برگزاری این مسابقه اشاره کرد و اذعان داشت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه فرصت دارند مدارک مورد نیاز را، از اول شهریورماه تا ۲۰ مهرماه ۱۳۹۵، به دبیرخانه مسابقه واقع در تبریز، خیابان آزادی، نبش لاله زار جنوبی، ساختمان معاونت شهرسازی و معماری ارسال نمایند.

 

عزتی در ادامه تصریح کرد: مراسم اختتامیه و زمان اعلام نتایج داوری، سه شنبه ۱۸ آبان، مقارن با روز جهانی شهرسازی تعیین شده است.

 

گفتنی است علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۳۴۷۹۳۳۶۳ تماس حاصل نمایند.

 

مسابقه نمای بومی، شهر جهانی
مسابقه نمای بومی، شهر جهانی

 

پاسخ دهید

شبنم
کارشناس الکترونیک-سردبیر و مدیر روابط عمومی بولتن فرهنگی هنری تبریز - کارشناس تولید محتوا***کوهنوردی ؛‌طبیعت گردی و سفر از بایدهای زندگی من هستند.