اطلاعیه

اگر رویدادی وجود دارد که می‌خواهید بقیه هم از آن با خبر شوند، اطلاعات رویداد را (عکس و توضیحات مناسب)
به ایمیل info[at]ebultan.com ارسال نمایید تا به صورت رایگان و با نام خودتان در بولتن درج گردد.

رویداد هانمایشگاه ها

نمایشگاه عکس زندگی در بازار تبریز

نمایشگاه عکس زندگی در بازار تبریز
نمایشگاه عکس زندگی در بازار تبریز

نمایشگاه عکس زندگی در بازار تبریز

۱۴ الی ۲۴ شهریور۹۵
ساعت ۹.۳۰ الی ۱۷
در بازار بزرگ تبریز (بازار امیر) – تیمچه مظفریه

بازدید عموم علاقمندان آزاد است.
بازار تبریز از بزرگترین و مهمترین بازارهای سرپوشیده در سطح ایران و قاره آسیا به شمار می رود این بازار با مساحتی حدود یک کیلومتر مربع بزرگ ترین بازار سرپوشیده جهان به شمار می رود . بازار تبریز در مرداد ماه سال ۱۳۸۹ خورشیدی در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این بازار از بازارچه ها دالان ها، تیمچه ها سراها و کاروانسراهای متعددی تشکیل یافته هست . پیش تر به جهت قرار گرفتن شهر تبریز بر سر چهارراه جاده ابریشم و گذر روزانه هزاران کاروان از کشورهای مختلف آسیایی ، آفریقایی و اروپایی از آن، این شهر و بازار آن از رونق بسیار خوبی برخوردار بوده است.

به همین دلیل دومین نمایشگاه بزرگ گروهی عکاسان تبریز با عنوان ” زندگی در بازار تبریز ” با ۴۵ قطعه عکس رنگی در ابعاد ۷۰*۵۰ سانتی متر از فرایند زیستی بازاریان و مردم در قالب کادرهای هنری در محل تیمچه مظفریه برگزار می شود.

هنرمندان عکاس حاضر در این نمایشگاه، فرشید احمدپور، امیررضا افروزی، عالیه امانی، فرهاد برومند، امین بیانی، فرهاد پوررضا، مهران چراغچی بازار، پیمان حامدی بهتاش، رضا حسنی، آرش موسوی خسروشاهی، وحید دل سعید، مسعود طالبی، صابر علی نژاد، مهرداد فرهود، ساینا گلزار، حامد مرتضوی، نازنین مسلم، امیرعلی نواده شهلا، مینا نوعی، الیار یکتن و مهرداد واحد می باشند که به پاسداشت فعالیت های اساتید و فعالان هنر عکاسی شهر تبریز، آقایان حسین صدری، حسن وحدانی، کمال شب خیز، جلال شمس آذران، وحید تهامی و مرتضی کنانی میهمان این نمایشگاه خواهند بود.

بازدید از این نمایشگاه از تاریخ ٩۵/۰۶/۱۴ لغایت ٩۵/۰۶/٢۴ از ساعت ٩/٣۰ الی ۱٧ دربازار بزرگ تبریز، تیمچه مظفریه ادامه خواهد داشت.

عضو بولتن مرجع اطلاع رسانی رویدادهای تبریز شوید:
بولتن را به دوستان خود معرفی کنید:
https://telegram.me/joinchat/BQgwADvkifwxUImPf6Vo8g

پاسخ دهید

آیاز آذری
خواننده کلاسیک، مدیراجرایی، علاقه‌مند کسب‌وکارهای نو و موسس ebilit.com و ebultan.com