اطلاعیه

اگر رویدادی وجود دارد که می‌خواهید بقیه هم از آن با خبر شوند، اطلاعات رویداد را (عکس و توضیحات مناسب)
به ایمیل info[at]ebultan.com ارسال نمایید تا به صورت رایگان و با نام خودتان در بولتن درج گردد.

رویداد منتخبمجله فرهنگی هنریکنسرت ها

کنسرت علی زند وکیلی در تبریز

کنسرت علی زند وکیلی در تبریز

آخرین کنسرت تابستانه
کنسرت علی زندوکیلی
برای اولین بار در تبریز

۱۸ شهریور۹۶
ساعت ۱۸ و ۲۱
تالار پتروشیمی تبریز

شروع فروش بلیت از
ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۸ مرداد۹۶ در:
http://ebilit.com

علی زند وکیلی (زاده ۱۳۶۵ شیراز) خواننده و نوازنده است. فعالیت‌ هنری خود را از سه سالگی با نواختن تنبک و آواز همراه علی کلک (رشیدی) شروع کرد و در سال ۱۳۷۷ به هنرستان موسیقی شیراز وارد شد و نواختن سنتور و پیانو را آموخت. سال ۱۳۸۱ به هنرستان موسیقی تهران وارد و از همان هنرستان فارغ‌التحصیل شد و در حال حاضر کارشناس موسیقی می‌باشد.
وی به همراه برادر خود، محمد زند وکیلی و میلاد ذبیحی گروهی را تحت عنوان زند بند تأسیس کرد. علاوه بر آن سابقه همکاری با گروه‌های دنگ شو، خموش، طلوع، نغمه کیمیا، شروند و گلبانگ را دارد و کنسرتهایی نیز به همراه این گروه‌ها برگزار کرده است.
از جمله کارهای شاخص وی می‌توان به تیتراژ مجموعه‌های دزد و پلیس، پژمان (آخر قصه) و شاهگوش (علی کلک) و زیر پای مادر اشاره کرد. او در زمستان ۱۳۹۲ آلبومی را تحت عنوان عبور از مه در ژانر سنتی با اشعاری از حافظ، زهرا پناهی، حسین منزوی و وحشی بافقی در ۱۴ قطعه منتشر کرد. علی زند وکیلی در بهمن ۱۳۹۳ در اختتامیه جشنواره فیلم فجر به همراه مهران مدیری آهنگ های ناردونه و رفتی را به صورت زنده اجرا کرد و بسیار از این اجرای او استقبال شد. علی زند وکیلی در سی امین جشنواره موسیقی فجر در شیراز در ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۳ به اجرای برنامه پرداخت.

آلبوم‌ها

  • میان تاریکی – ۱۳۹۰ (به همراه بابک غسالی)
  • عبور از مه – ۱۳۹۲ (به همراه هامون بهرامی مقدم)
  • دشت جنون – ۱۳۹۴
  • همنشین درد – ۱۳۹۴
  • یادی به رنگ امروز – ۱۳۹۴صبا – ۱۳۹۴
  • چون رقص آب – ۱۳۹۴
  • رؤیای بی تکرار – ۱۳۹۵

اصالت لرستانی

در شامگاه بیست و دوم تیرماه، کنسرت علی زند وکیلی در سالن بانک صادرات خرم‌آباد با استقبال خوبی برگزار شد. در طول برگزاری این کنسرت بود که وی اصالت خود را لرستانی خواند و اعلام کرد پدرش لرستانی و اهل شهرستان پلدختر است و خود متولد شیراز است.

بولتن فرهنگی هنری تبریز
@ebultan

پاسخ دهید

شبنم
کارشناس الکترونیک-سردبیر و مدیر روابط عمومی بولتن فرهنگی هنری تبریز - کارشناس تولید محتوا***کوهنوردی ؛‌طبیعت گردی و سفر از بایدهای زندگی من هستند.