اطلاعیه

اگر رویدادی وجود دارد که می‌خواهید بقیه هم از آن با خبر شوند، اطلاعات رویداد را (عکس و توضیحات مناسب)
به ایمیل info[at]ebultan.com ارسال نمایید تا به صورت رایگان و با نام خودتان در بولتن درج گردد.

انتخاب سردبیرمجله فرهنگی هنریمحصولات فرهنگیگزارش

گزارش اکران فیلم دومان

گزارش اکران فیلم دومان

گزارش اکران فیلم دومان

گزارش اکران فیلم دومان – اکران ویژه ی روز اول جشنواره فیلم تبریز در بخش جنبی مسابقه، از ساعت ۸ الی ۱۰/۵ شب به فیلم دومان (مه) به کارگردانی نادر ساعی ور و محمدرضا آزادگر اختصاص یافته بود.
دومان قبل از این منتخب جشنواره های تورین و فلاکوس بوده و در کنار آثاری چون: سویوق و حیوان (برادران ارک)، گمیچی(مجید اسماعیلی پارسا) و ائو (اصغر یوسفی نژاد) نام و آوازه ی سینمای تبریز را بیش از پیش مطرح کرده اند و در کنار این افتخارات، وجود جشنواره ی فیلم تبریز امری مفید و در عین حال ضروری برای تداوم این امر به حساب می آمد.
قبل از شروع برنامه حضور پرتعداد مردم در محوطه، خبر از اکرانی پرشور و زیبا می داد. مراسم از ساعت ۸ شب و با کمی تاخیر با تقدیر و تمجید از عوامل فیلم آغاز شد. سینما ناجی تبریز در معدود دفعات خود به طور کامل پر شده بود. در ابتدا از آقایان نادر ساعی ور و محمدرضا آزادگر کارگردانان فیلم و جواد قامتی و رضا فرشباف بازیگران فیلم تقدیر به عمل آمد. که البته آقای فرشباف در سالن حضور نداشتند و بردارشان به نمایندگی از ایشان روی سن رفتند.
در ادامه ی برنامه تقدیر ویژه و پرشوری از علی آبپاک فیلمبردار حرفه ای و مجرب فیلم به عمل آمد و سپس از حدود ساعت ۹ فیلم دومان نمایش داده شد. گرمای هوای داخل سالن مشکل اصلی این برنامه بود که حضور پرشور مردم، شرایط را برای حضار سخت کرده بود. در پایان فیلم، تشویق های طولانی تماشاچیان، خبر از رضایتشان نسبت به فیلم بود و پس از خروج از سالن نیز، در محوطه ی مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن، شاهد گفتگو های میهمانان و تماشاچیان با عوامل فیلم و گرفتن عکس های یادگاری بودیم.
بدین ترتیب اکران فیلم سینمایی خوش ساخت دومان در اولین روز از نخستین جشنواره فیلم تبریز هم پایان یافت. اما این پایان را می توان آغازی بر رشد و گسترش بیش از پیش سینمای تبریز در عرصه های ملی و بین المللی دانست. و شاهد حضور آثاری همانند دومان در این عرصه ها باشیم

گزارش: ائلیار نبیی
نشر از بولتن فرهنگی هنری تبریز

گزارش اکران فیلم دومان

پاسخ دهید

شبنم
کارشناس الکترونیک-سردبیر و مدیر روابط عمومی بولتن فرهنگی هنری تبریز - کارشناس تولید محتوا***کوهنوردی ؛‌طبیعت گردی و سفر از بایدهای زندگی من هستند.