اطلاعیه

اگر رویدادی وجود دارد که می‌خواهید بقیه هم از آن با خبر شوند، اطلاعات رویداد را (عکس و توضیحات مناسب)
به ایمیل info[at]ebultan.com ارسال نمایید تا به صورت رایگان و با نام خودتان در بولتن درج گردد.

انتخاب سردبیربرنامه گزه‌ینتیرویداد منتخبرویداد هاگردشگریگردشگری داخل شهرگروهیگزارش

گزارش بازدید گروهی از موزه خودرو های کلاسیک تبریز

از موزه خودرو های کلاسیک تبریز

گزارش بازدید گروهی از موزه خودرو های کلاسیک تبریز

گزارش بازدید گروهی از موزه خودرو های کلاسیک تبریز – این بار طبق قولی که به همراهان بولتن داده بودیم بر آن شدیم تا به موزه خودرو ها ی کلاسیک تبریز برویم.
مجموعه بولتن بیشتر از سه سالی هست که با برنامه های گروهی متنوع خودش و تخفیفات و …. توانسته است جایی در دل مردم تبریز باز کند.
برنامه های گروهی سینما با تخفیف ۵۰ درصد ، بازدید از موزه ها همراه کارشناس مجرب ویژه بولتن ، تبریز گردی ، بازارگردی همراه کارشناس مجرب ویژه بولتن ، و…. از جمله برنامه گروهی های بولتن هستند.
مجموعه بولتن با همکاری آسا لایو شروع به تولید برنامه گزه ینتی کردند.که ابتدا مجری های گزینتی به مکانهایی میروند  ، سپس همراهان بولتن و سایر دوستان رو هم دعوت میکنن به اون مکان….
قسمت اول گزه ینتی اختصاص پیدا کرد به معرفی موزه مشاغل تبریز و دعوت همراهان به آن موزه.
قسمت دوم گزه ینتی اختصاص پیدا کرد به معرفی بیشتر موزه مشاغل ، گزارش بازدید گروهی از موزه ( که ویزه بولتن رایگان بود) ،و روزها و ساعت هایی که موزه مشاغل برای عموم آماده خدمات دهی است.
و اما قسمت سوم گزه ینتی….
اینجانب طی برنامه تبریز گردی ، موزه فوتبال و موزه کبریت که نوروز ۹۶ با همکاری سارمان توسعه گردشگری توسط بولتن برگزار شده بود ، به همه ی آنانی که شرکت کرده بودند قول داده بودم که برنامه موزه خودروهای کلاسیک را جابجا کنم.
برنامه ریزی عید نوروز برای اردیبهشت ۹۶ بود که بنا به دلایل خیلی زیادی نشد.
بعد از شروع همکاری بولتن و آسا لایو و تولید برنامه گزه ینتی ( کسی که زیاد گردش میکند را در ترکی میگوییم گزه ینتی  +  gazahyanti ) تصمیم گرفتیم که ویدیویی از معرفی موزه ضبط کنیم و بعد از ماه مبارک رمضان به محل موزه برویم.
که پیشنهاد  برنامه موزه خودرو های کلاسیک هم از سوی سازمان محترم توسعه گردشگری بود که ازشون ممنونیم.و البته از حمایت هاشون که بولتن رو تنها نمیگذارند.
بنا به روال دفعات قبل حمل و نقل از سوی سازمان تامین میشد و عموما هزینه ای برای مخاطبان نداشت.
اما این بار با توجه به اظهار شرکت محترم اتوبوسرانی بر اینکه : ” مسیر موزه خوردروهای کلاسیک خارج از شهر است و امکان سرویس دهی ندارند ” بولتن دست به کار شد تا سرویس حمل و نقل را هماهنگ کند ولو با هزینه….
که هماهنگی این کارها زمان برد.
در نهایت توانستیم برنامه را برای ۲۳ تیرماه هماهنگ کنیم.در پیج های مختلف اینستاگرام و تلگرام اطلاع رسانی شد ( که برخی اخلاق حرفه ای رسانه را خیلی  خوب ( !!!! ) رعایت کردند و نامی از بولتن و گزینتی در اطلاع رسانی هایشان نبردند)
در حالی که مسئولیت تمام برنامه و بدو بدو ها و هماهنگی هایش بر عهده اول بولتن و بعد مجموعه گزینتی بود ( چقدر استرس کشیدم خدایی…. )
به هر حال هدف شناساندن موزه خودروهای کلاسیک به مردم تبریز و توریست های محترم در آستانه تبریز ۲۰۱۸ و همینطور عمل به قولمان  و همچنین بار دیگر گردش با همراهان عزیز بولتن به صورت گروهی بود که به حمدالله حاصل شد.
موزه خودروهای کلاسیک در حال حاضر برای بازدید عموم محیا نیست.اما زمان بازدید عموم را در قسمت چهارم ویدیو گزه ینتی اعلام خواهیم کرد ( در واقع فعلا قطعی نیست ، هرچند که شخص من شایعاتی را در پیج های مختلف دیده ام )
این موزه یک موزه ی خصوصی است.قیمت بلیت ۵۰۰۰ تومان بود که با تخفیف ویژه بولتن ( مثل همیشه ) با پنجاه درصد تخفیف عرضه شد.
طبق اعلام مسئول گیشه بلیت فروشی بیشتر از ۲۰۰ بلیت در روز جمعه ۲۳ تیر ۹۶ فروخته شد و همه این ها را مدیون همراهی شما دوستان عزیز هستیم.
همراهمان باشید تا انرژی ادامه دادن داشته باشیم ، و هر بار با برنامه ای جدید سورپرایزتان کنیم.
عکس ها از سعید عادلی دوست عکاس مهربانمان که تقریبا از اولین روزهای بولتن همراهمان بودند.
نشر از بولتن فرهنگی هنری تبریز.
مارا به دوستان خود معرفی کنید.
@ebultan

پاسخ دهید

شبنم
کارشناس الکترونیک-سردبیر و مدیر روابط عمومی بولتن فرهنگی هنری تبریز - کارشناس تولید محتوا***کوهنوردی ؛‌طبیعت گردی و سفر از بایدهای زندگی من هستند.