اطلاعیه

اگر رویدادی وجود دارد که می‌خواهید بقیه هم از آن با خبر شوند، اطلاعات رویداد را (عکس و توضیحات مناسب)
به ایمیل info[at]ebultan.com ارسال نمایید تا به صورت رایگان و با نام خودتان در بولتن درج گردد.

انتخاب سردبیرتئاتر

نمایش کمدی خیریه گروه سیروان، در مرکز اقامتی (کمپ ترک اعتیاد) نجات، زیر نظر کانون فرهنگی هنری آل اطهار تبریز برگزار شد.

نمایش کمدی خیریه گروه سیروان، در مرکز اقامتی (کمپ ترک اعتیاد) نجات، زیر نظر کانون فرهنگی هنری آل اطهار تبریز برگزار شد.

ایوب لاچینی (سیروان) نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما در خصوص این اجرا گفت:
مدت ها بود از فضای انجام امور خیریه فاصله گرفته بودم تا اینکه ایده اجرای این‌کار به ذهنمان خطور کرد. موضوع این کمدی اعتیاد به فضای مجازی بود و نشان می‌داد که هر اعتیادی بیماری محسوب میشود و باعث تزلزل زندگی است.
ایشان در ادامه به دوستانی که در اجرای این نمایش همکاری کرده‌بودند گفت: تشکر ویژه ای دارم از سیدامین جواهری، کارگردان و نویسنده با استعداد و جوان کشور که برای انجام این اجرای خداپسندانه تمام تلاش خود را کرد و به عنوان مسئول برگزاری و مشاور هنری بانی این عمل خیر شد.
همچنین تشکر ویژه ای دارم از خانم مهسا مؤید و نساء بابازاده، دو بازیگر با استعداد تبریزی که باهنرنمایی عالی باعث افتخار شدند. با وجود تمرین بسیار اندک و شرایط محیطی استرس‌زا واقعا عالی و به نحو احسن از عهده کار برآمدند.
وی در مورد زیبایی ذات هنر خاطرنشان کرد: هنر و نکته مهم و کلیدی حفظ آثار هنری، پی بردن به ماهیت هنر است. ذات هنر نیکوست و امیدوارم روزی برسد که جامعه هنر کشور بیش از پیش به ماهیت هنر ارزش داده و برخی حواشی ناحق از این عرصه حذف گردند.
وی افزود: با توکل برخدا برنامه های چنین دیگری نیز در آینده پیش رو خواهیم داشت و امیدوارم سایر هنرمندان نیز در این امور سهیم گردند. زیرا واقعا حس زیبایی‌ست باعث شوی فردی لبخند بزند که واقعا به لبخند نیاز دارد.

کمپ ترک اعتیاد نجات جمعیتی بیش از ۵۰ نفر از افراد درگیر بیماری اعتیاد را اسکان داده و طول درمانشان رو به‌ عهده گرفته است.
این اولین اجرای خیریه این گروه بوده و در آینده اجراهای دیگری هم در اماکنی همچون خانه سالمندان و… برگزار خواهد شد.

بولتن، مرجع رویدادهای فرهنگی و هنری تبریز

پاسخ دهید

آیاز آذری
خواننده کلاسیک، مدیراجرایی، علاقه‌مند کسب‌وکارهای نو و موسس ebilit.com و ebultan.com