اطلاعیه

اگر رویدادی وجود دارد که می‌خواهید بقیه هم از آن با خبر شوند، اطلاعات رویداد را (عکس و توضیحات مناسب)
به ایمیل info[at]ebultan.com ارسال نمایید تا به صورت رایگان و با نام خودتان در بولتن درج گردد.

انتخاب سردبیرنمایشگاه ها

نمایشگاه فروش آثار صنایع دستی آذربایجان شرقی

نمایشگاه فروش آثار صنایع دستی آذربایجان شرقی
نمایشگاه فروش آثار صنایع دستی آذربایجان شرقی

۱۶ دی۹۶ لغایت ۱ بهمن۹۶

ساعت ۱۶ الی ۲۲

بلوار۲۹ بهمن، برج شهر، ط۴

بولتن فرهنگی‌هنری تبریز

@ebultan

✅نمایشگاه آثار صنایع دستی در تبریز برگزار می شود

🔻معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برپایی نمایشگاه آثار صنایع دستی در استقبال از تبریز ۲۰۱۸ خبر داد.

🔸به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، فرشاد به آفرین صبح امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه با اعلام این خبر گفت: برپایی نمایشگاه های صنایع دستی در سال ۲۰۱۸ محلی برای هنرمندان در مسیر عرضه و فروش محصولات و ارتقای  توانمندی های این قشر را با توجه به نیازهای حال حاضر فراهم می سازد.

🔸وی گفت: انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ فرصت مناسبی برای تبیین قابلیت های فرهنگی، هنری، تاریخی و اجتماعی تبریز به گردشگران داخلی و خارجی و نشان دادن داشته های غنی تبریز و استان در تمام حوزه ها به ویژه صنایع دستی با توجه به دارا بودن قریب به ۸۰ رشته رایج صنایع دستی است.

🔸معاون صنایع دستی استان تصریح کرد: قرار گرفتن صنایع ‌دستی در سبد خانوار، انتقال فرهنگ و آموزش صنایع ‌دستی به نسل جوان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می رود.

🔸به آفرین افزود: قطعا توجه به صنایع دستی خود نیز یکی از شاخص‌های تحقق اقتصاد مقاومتی محسوب می شود چرا که هر چقدر پر رنگتر در عرصه فروش و بازاریابی تولیدات صنایع دستی وارد شویم و نگاه مردم به ویژه گردشگران را به سوی این سمت معطوف کنیم به همان میزان شاهد رونق صنایع دستی خواهیم بود.

🔹گفتنی است نمایشگاه آثار صنایع دستی از ۱۶ دی تا ۱ بهمن سال جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل بلوار ۲۹ بهمن، مجتمع تجاری و رفاهی برج شهر واقع در طبقه چهارم آماده میزبانی از تمامی شهروندان تبریزی و گردشگرانی است که مقصد خود را کهن شهر تبریز  انتخاب کرده اند.

پاسخ دهید

شبنم
کارشناس الکترونیک-سردبیر و مدیر روابط عمومی بولتن فرهنگی هنری تبریز - کارشناس تولید محتوا***کوهنوردی ؛‌طبیعت گردی و سفر از بایدهای زندگی من هستند.