اطلاعیه

اگر رویدادی وجود دارد که می‌خواهید بقیه هم از آن با خبر شوند، اطلاعات رویداد را (عکس و توضیحات مناسب)
به ایمیل info[at]ebultan.com ارسال نمایید تا به صورت رایگان و با نام خودتان در بولتن درج گردد.

کنسرت هاگزارش

گزارش اختصاصی بولتن از کنسرت «قصه ما» آرش آذر + عکس

کنسرت موسیقی بی‌کلام «قصه ما» به سرپرستی آرش سرانی آذر، روز جمعه بیست و دوم مردادماه در سالن پتروشیمی شهر تبریز برگزار شد.
بیشتر قطعات اجرایی در این کنسرت، حاصل تنظیم و سازبندی مجدد ملودی ترانه‌های فولکوریک آذربایجان بودند که با استفاده از ترکیب سازهای مدرن و محلی، با محوریت ساز بالابان اجرا شدند که نوازندگی ساز بالابان را خود آرش آذر به عهده داشت.
آرش سرانی آذر در گفتگو با بولتن اظهار داشت که برای اجرای یک روزه این کنسرت، سه ماه تمرین داشته‌اند تا بتوانند در هماهنگی کامل به اجرای این برنامه بپردازند. آرش آذر با اشاه به این که کنسرت با استقبال گسترده و غیر منتظره مخاطبان روبرو شده‌بود گفت: متاسفانه هنوز در شهر تبریز،‌ نگرش و استقبال خوبی از کنسرت‌های بی‌کلام وجود ندارد گفت: با این وجود استقبال مردم از این کنسرت غافلگیرکننده بود، و ما تلاش خواهیم کرد در آینده اجراهای بهتر و پربارتر و با تعداد سانس‌های بیشتری داشته باشیم.
آرش آذر درباره سبک کاری این گروه گفت: موسیقی فولکولور آذربایجان به لحاظ ملودی و موسیقیایی بسیار پربار و غنی است، ولی موسیقی‌های محلی در عرصه رقابت با موسیقی‌های سبک‌های دیگر که روز‌به‌روز در حال پیشرفت هستند، برای باقی‌ماندن در عرصه رقابت و پیشرفت همگام با دیگر سبک‌ها، نیازمند به‌روزآوری و نو شدن است. ترکیب سازهای محلی با سازهای مدرن یکی از راه‌های بالندگی و پویا بودن موسیقی فولکولور است که سعی شده در این قطعات، با تاکید و تکیه بر نوای زیبا و حزن انگیز و گاها شورانگیز ساز بالابان، هم زیبایی‌های این ساز بهتر معرفی گردد و هم ملودی‌های فولکولور احیا و به هنردوستان عرضه گردد.
آرش سرانی اظهار داشت که تمامی نوازندگان این کنسرت از بهترین نوازندگان جوان و کاربلد شهر تبریز بودند که توانستند هر آنچه که از آنان خواسته شده‌بود به بهترین نحو ممکن به انجام برسانند. وی همچنین امیدواری کرد که توانسته‌باشد قدمی در راه پیشرفت موسیقی آذربایجان برداشته، و مخاطبان نیز با رضایت کامل سالن را ترک کرده‌باشند.
آرش آذر درباره برنامه‌های آینده‌اش گفت که در اواخر سال جاری طی یک همکاری با گروه «هارای» اجرای قطعات بی‌کلامی با استفاده و تاکید بیشتر روی سازهای شرقی را در برنامه دارد.

گفتنی‌ست برنامه‌های آینده کنسرت‌های این گروه در ماه‌های آتی از طریق بولتن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

کنسرت آرش آذر
کنسرت آرش آذر
کنسرت آرش آذر
کنسرت آرش آذر
کنسرت آرش آذر
کنسرت آرش آذر
کنسرت آرش آذر
کنسرت آرش آذر

پاسخ دهید

آیاز آذری
خواننده کلاسیک، مدیراجرایی، علاقه‌مند کسب‌وکارهای نو و موسس ebilit.com و ebultan.com