اطلاعیه

اگر رویدادی وجود دارد که می‌خواهید بقیه هم از آن با خبر شوند، اطلاعات رویداد را (عکس و توضیحات مناسب)
به ایمیل info[at]ebultan.com ارسال نمایید تا به صورت رایگان و با نام خودتان در بولتن درج گردد.

انتخاب سردبیرگالریگزارش

درخشش راک استارهای تبریزی

کنسرت گروه زیتون
کنسرت گروه زیتون

کنسرت گروه زیتون ۵ و ۶ شهریور در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد.

اجرای زنده موسیقی گروه زیتون به سرپرستی ارسلان مدرس در دو سانس در حالی برگزار شد که این گروه ۱۴ قطعه از آثار جدید و نوستالژیک بیش از ۲ ساعت طول کشید. لیست قطعات اجرا شده در این کنسرت به ترتیب: بیراز ایشیق، فلوچه، دنیز، اوفکه، شهریور، سن و من، قال، بؤیؤک آدام، گوناه، ۵+۱، اوچماق، دوندوم، قانادسیز می‌باشند که قطعه قال جزو قطعه‌های جدید و ناشنیده گروه بود.

گروه زیتون با بیش از ۱۳ سال سابقه فعالیت یکی از قدیمی‌ترین گروه‌های راک تبریز می‌باشد که در این کنسرت با تنظیم متفاوت قطعات و استفاده از گروه کر علاقه‌مندان خود را غافل گیر‌کرد. احسان عبدی، وحید پرتوی، آذرچلبیانی، فهیمه ملازاده، المیرا داننده پنج خواننده کر این کنسرت بودند.

ارسلان مدرس ضمن گفتگو با بولتن ضمن انتقاد از عدم استقبال زیاد از گروه‌های بومی از توجه بیش‌ازحد به گروه‌های پاپ تهرانی توسط مردم تبریز انتقاد کرد.

سهند سفاری، میلاد عدل، سینا مسرت، بابک سلامی جزو سایر نوازندگان این گروه بودند.

شهرام صاقی‌نیا نوازنده به‌نام دف تبریزی در یکی از قطعات این کنسرت همراه با سایر سازها به نواختن ساز دف پرداخت که باعث به وجود آمد ترکیب صدایی کمتر شنیده شده‌ای شد.

ارسلان مدرس در گفتگو با بولتن اظهار امیدواری کرد که تا زمستان امسال آلبوم جدید گروه زیتون به دست علاقه‌مندان برسد.

۲ نظر

  1. این گروه واقعا کارشون عالیه، شخصا به عنوان یک فرد علاقمند به موسیقی راک، خیلی خوشحالم که در تبریز گروه راک با کیفیت داریم تا ما هم بتونیم تماشای زنده کنسرت راک رو تجربه کنیم و البته ترکی بودن ترانه ها یکی از اصلیترین دلایل علاقه من به این گروه هست.
    Hamınız yourumiyəsiz

پاسخ دهید

آیاز آذری
خواننده کلاسیک، مدیراجرایی، علاقه‌مند کسب‌وکارهای نو و موسس ebilit.com و ebultan.com