اطلاعیه

اگر رویدادی وجود دارد که می‌خواهید بقیه هم از آن با خبر شوند، اطلاعات رویداد را (عکس و توضیحات مناسب)
به ایمیل info[at]ebultan.com ارسال نمایید تا به صورت رایگان و با نام خودتان در بولتن درج گردد.

انتخاب سردبیرنمایشگاه هاگزارش

گزارش بولتن از نمایشگاه یکصد پوستر برای زندگی مسالمت آمیز در گالری فرهنگ‌سرای هنری کیاوش

جشنواره پوستر «فور تومارو» امسال با محوریت هم‌زیستی مسالمت‌آمیز در پاریس برگزار شد. در این رقابت حدود ۵۳۰۰ اثر از طراحان اقصا نقاط جهان شرکت داشتند که تعداد ۴۰۰ اثر به عنوان لیست اولیه و ۱۰۰ اثر به عنوان پوسترهای تاپ جشنواره برای برگزاری نمایشگاه در نقاط مختلف جهان انتخاب شدند. داوری این رویداد بزرگ هنری در بخش ابتدایی به صورت آنلاین و در مرحله نهایی به صورت حضوری انجام شد، که هنرمندان بزرگی از جمله نوما بار و نیکولاس تروکسلر را میتوان از چهره های شاخص داوری این دوره نام برد.

در بین صد اثر برتر نام چند ایرانی نیز به چشم می خورد.
فرهنگ‌سرای کیاوش با همکاری داریوش اللهیاری و یاشار مشیرفر به عنوان پرزنتر و هماهنگ کننده و رابط مستقیم با دبیرخانه جشنواره در پاریس ، برای دومین سال پیاپی این آثار را دراین مکان به نمایش درآوردند.
این پوسترها عموما برای مخاطب عام و عموم مردم طراحی شده اند و دلیل مناسبی برای حضور تمام اقشار در نمایشگاه و بازدید آنها از این آثار می باشد.

نمایشگاه یکصد پوستر برای زندگی مسالمت آمیز
نمایشگاه یکصد پوستر برای زندگی مسالمت آمیز

گفتنی‌ست فرهنگ‌سرای هنری کیاوش با هدف توسعه و ارتقای دانش هنرهای تجسمی و اثر آن بر فرهنگ و مردم، فراهم ساختن زمینه‌های همکاری و مشارکت در فعالیت‌های هنری اصلی گالری برای هنرمندان و نمایندگی هنری بین ایران و دیگر کشورها، کشف استعدادها و ارائه آثار هنرمندان و تلاش در راستای رونق هنر و بیان هنری آزاد و خلاقانه، معرفی و عرضه دستاوردهای هنرهای تجسمی داخل و خارج از کشور به علاقمندان در راستای حمایت از هنرمندان و… شروع به فعالیت کرده‌است.
نمایشگاه یکصد پوستر هم‌زیستی مسالمت‌آمیز تا ۲۵ آذرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در محل گالری فرهنگ‌سرای کیاوش، واقع در خیابان امام، نرسیده به چهارراه منصور از سمت میدان ساعت، کوچه سیدزاده، پلاک ۱۳ پذیرای علاقمندان و هنردوستان خواهد بود.

پاسخ دهید

آیاز آذری
خواننده کلاسیک، مدیراجرایی، علاقه‌مند کسب‌وکارهای نو و موسس ebilit.com و ebultan.com